HLR Juggernaut 11v Capri, klonkswagen type2, Jeeppi... tykkään =) toi on pitkään kiikkunu siin ehdottomasti ehkä listalla... ja mä en osaa päättää.
Jonzki94 11v onelle huomattavasti parempi mut kyl se 360:lläkin menee:D (sadekeli, kuraa ja se -93 clio ko olis..)
Kommentit 4 kommenttia
Capri, klonkswagen type2, Jeeppi... tykkään =)
toi on pitkään kiikkunu siin ehdottomasti ehkä listalla... ja mä en osaa päättää.
onelle huomattavasti parempi mut kyl se 360:lläkin menee:D
(sadekeli, kuraa ja se -93 clio ko olis..)
Se kura on kyllä ihan höpöhöpöä, aina tulee ns. samalla tavalla... booring!