Minä, Hookkis, Miqqe ja Kurppak harjottelemassa taskuun parkeerausta..
Mä oon jo parkissa.
Tää on ehkäpä tähän astisista kuvistani aidoimman näkönen :)
on kyllä kommee
Nice job my friends :)
Kerrassaan loistava kuva.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 5 kommenttia
Mä oon jo parkissa.
Tää on ehkäpä tähän astisista kuvistani aidoimman näkönen :)
on kyllä kommee
Nice job my friends :)
Kerrassaan loistava kuva.