Hieno auto ja yllättävän hyvä ajaa.
Mötörhead !!
Ei vaan Motörhead :D
Eiku mötörhead !
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Mötörhead !!
Ei vaan Motörhead :D
Eiku mötörhead !