Ac3Way 18v Saksa, Englanti ja Portugali. Joku roti näihin maalauksiin, muuten ihan tyylikäs. Tosin väärä logo ja väärä pelaaja. Lukeeko nimmarissa ChrisTiina!? ;)
WaspyRJ 18v käykääs vaikkapa "ostamassa" sieltä careerista auto..niin siellä se saksanlipun alla liihottaa (:
Kommentit 7 kommenttia
Saksa, Englanti ja Portugali. Joku roti näihin maalauksiin, muuten ihan tyylikäs. Tosin väärä logo ja väärä pelaaja. Lukeeko nimmarissa ChrisTiina!? ;)
Eikös mini oo Britti eikä sakemanni ?
käykääs vaikkapa "ostamassa" sieltä careerista auto..niin siellä se saksanlipun alla liihottaa (:
BMW:n tavaramerkkihän tuo nykyisin on... :P
aiwan niin tämä uudempi malli..vanha kyllä kulki britti omistuksessa
Ahaa :D Taas opittiin uutta :P
Mä jo itekki mietin että oon aina minin brittiläiseksi mieltäny..