Kuvat #2641

tällä meinasin tänään illemmalla ajella tuossa saksanautokilpailussa.

WaspyRJ

· Forza Motorsport 2


Kommentit 7 kommenttia

Ac3Way

Saksa, Englanti ja Portugali. Joku roti näihin maalauksiin, muuten ihan tyylikäs. Tosin väärä logo ja väärä pelaaja. Lukeeko nimmarissa ChrisTiina!? ;)

WaspyRJ

käykääs vaikkapa "ostamassa" sieltä careerista auto..niin siellä se saksanlipun alla liihottaa (:

WaspyRJ muokattu 18v

aiwan niin tämä uudempi malli..vanha kyllä kulki britti omistuksessa

Hookkis

Mä jo itekki mietin että oon aina minin brittiläiseksi mieltäny..