Tadaa
Asfaltissa myyriksen tuotoksia. Kaikki eivät hallitse peruuttamista
Siin o Bemmu poekineen :D Hienoja laitteita
minkäs mahtaa jos on bemmis wanhad kummid :P
höhö
Onpas komeeta kalustoa. Ketkä onnekkaat ajelee tuommoisilla? ;-)
Uskoisin että Myyris, Cerve ja joku Tsekkivahvistus:D
Kaunista.
Nätti kuva, kun tosta photoshoppaa bojjes noi bemmit.
Hienoja autoja tulossa ens kaudelle kieltämättä... :)
Etuveto!!!
DAMN ! jäätiin kiini katsastuksessa :(
Oisittekin ajanu näillä niin olis ollut vähän tasasemmat kisat ;)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 13 kommenttia
Asfaltissa myyriksen tuotoksia. Kaikki eivät hallitse peruuttamista
Siin o Bemmu poekineen :D Hienoja laitteita
minkäs mahtaa jos on bemmis wanhad kummid :P
höhö
Onpas komeeta kalustoa. Ketkä onnekkaat ajelee tuommoisilla? ;-)
Uskoisin että Myyris, Cerve ja joku Tsekkivahvistus:D
Kaunista.
Nätti kuva, kun tosta photoshoppaa bojjes noi bemmit.
Hienoja autoja tulossa ens kaudelle kieltämättä... :)
Etuveto!!!
DAMN ! jäätiin kiini katsastuksessa :(
Oisittekin ajanu näillä niin olis ollut vähän tasasemmat kisat ;)