Kuvat #3332

vaiski75

· Forza Motorsport 2


Kommentit 7 kommenttia

knoivari

Jotkut ne vaa osaa tän homman. Iteltä ei näin monimutkaset maalit onnistu.

DiddFIN

Tämä on kyllä valehtelematta yksi hienoimmista autoista mitä olen nähnyt.

vaiski75

Erittäin iso kiitos taas. Tulee aivan kauheita paineita seuraavalle maalaukselle..