Jälleen kerran suorastaan loistavaa työtä!
Nöyrä kiitos..
Tässä on sitä "Race" meininkiä !
Iha sika hieno! Onnittelut TAAS hienosta työstä :D
Jotkut ne vaa osaa tän homman. Iteltä ei näin monimutkaset maalit onnistu.
Tämä on kyllä valehtelematta yksi hienoimmista autoista mitä olen nähnyt.
Erittäin iso kiitos taas. Tulee aivan kauheita paineita seuraavalle maalaukselle..
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 7 kommenttia
Jälleen kerran suorastaan loistavaa työtä!
Nöyrä kiitos..
Tässä on sitä "Race" meininkiä !
Iha sika hieno! Onnittelut TAAS hienosta työstä :D
Jotkut ne vaa osaa tän homman. Iteltä ei näin monimutkaset maalit onnistu.
Tämä on kyllä valehtelematta yksi hienoimmista autoista mitä olen nähnyt.
Erittäin iso kiitos taas. Tulee aivan kauheita paineita seuraavalle maalaukselle..