Bemarilla mennään.
Hirveesti tätä rumemmaksi bemmiä tuskin saa (imo)
Eikä nätimmäksi.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Hirveesti tätä rumemmaksi bemmiä tuskin saa (imo)
Eikä nätimmäksi.