LeetPotta 18v On muute perkuleen hieno... : O Tuli mieleen mun vanha Trueno jonka myin hookkikselle : ) Sama värimaailma..
vaiski75 18v Kiiiitos. Vaikka noi värit vähän itseäni häiritsee jotenkin.. Ja kyllä täällä näyttää kaikki muutkin osaavan kun selailee noita kuvia..
Kommentit 6 kommenttia
Erikoinen ! Erottuu tämäkin massasta hyvin.
On muute perkuleen hieno... : O Tuli mieleen mun vanha Trueno jonka myin hookkikselle : ) Sama värimaailma..
Kiiiitos. Vaikka noi värit vähän itseäni häiritsee jotenkin..
Ja kyllä täällä näyttää kaikki muutkin osaavan kun selailee noita kuvia..
komia! : )
joo kyl on komee, kerranki oon samaa mieltä veljen (R3DFL4SH) kaa