Khyll mun silviassa on liikaa tehoa, eikä pitoa ollenkaan. Tässä mennään jo matalalentoa. Bensa antaa siivet ;)
Sä todellakin lennät vastustajien ohitse !
Tietysti!
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Sä todellakin lennät vastustajien ohitse !
Tietysti!