Kuvat #3395

U999 Koenigsegg. Maksoi ihan perhanasti!


Kommentit 5 kommenttia

Teemu92

Uskon =) ite yritin kerra ostaa tomosta niin nous yli 350k siis ****** mikä hinta

Splat Number1

Jälkeenpäin ku miettii niin ei näitä U-luokan vehkeitä tarvii missään, ne vaan näyttää hienolta autotallissa. Rahat kannattaa sijottaa muihin autoluokkiin...

Mudinski

Ainakin minua ketuttaa se kun joutuu selaan KAUAN että näkee S-luokan autoja... Siihenkin saisi tulla jonkinlainen haku ohjelma...

Jupe San

Ois hyvä jos se hyppäis liipaisimilla seuraavan luokan alkuun eikä heti viimeiseen.

TehBigBunny

Porukka on todella laiskoja laittamaan ylös noita auton tietoja joten sellaisen systeemin rakentaminen ei paljoa auta.