DiddFIN 18v Aika tyylikäs ilmalento. Ei siinä tilanteessa ehdi tajuamaankaan, että auto lentää metrin verran ilmassa. :)
Kommentit 3 kommenttia
Aika tyylikäs ilmalento. Ei siinä tilanteessa ehdi tajuamaankaan, että auto lentää metrin verran ilmassa. :)
Aaah, tämän takia sitä kutsutaan AEROdynamiikaksi.
Tässä kohtaa homma on mennyt jo AEROmystiikan puolelle :D