Kuvat #349

Homma meni huonoksi.


Kommentit 3 kommenttia

DiddFIN

Aika tyylikäs ilmalento. Ei siinä tilanteessa ehdi tajuamaankaan, että auto lentää metrin verran ilmassa. :)

Miqqe

Tässä kohtaa homma on mennyt jo AEROmystiikan puolelle :D