1 mutka, 3 ajolinjaa.
Mun 350Z menee selkeästi tyylikkäintä ajolinjaa, tosin ei ehkä nopeinta.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 1 kommentti
Mun 350Z menee selkeästi tyylikkäintä ajolinjaa, tosin ei ehkä nopeinta.