Tilaushomma northille...
Tääki on aika hieno. Ihan aidolta näyttää noi kuvat!
Huh huh, sitä on taas photshopilla vähän jatkettu :D
Tosi hyvää jälkeä tuli. Kiitokset vielä. B700 viritin, tottakai ;)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Tääki on aika hieno. Ihan aidolta näyttää noi kuvat!
Huh huh, sitä on taas photshopilla vähän jatkettu :D
Tosi hyvää jälkeä tuli. Kiitokset vielä. B700 viritin, tottakai ;)