Kuvat #797

Tonden kanssa Silverstonessa

Miqqe

· Forza Motorsport 2


Kommentit 3 kommenttia

Draghar

Ajatteko ulkokuvakulmasta kun pystytte vetään tollain, vai onko se vaan yks mutka sadasta kun toi onnistuu? :)

Miqqe

Ulkokuvakulmasta ainakin minä ajelen, mutta ei se todellakaan aina onnistu mennä ihan kylki kyljessä :D

Tond3

Juu ulkokuvasta ajelen mäkin. Pitäs hankkii uus Forza 2 ku vanha meni rikki Miqen kans pelatessa.