IIPPONEN 17v muokattu 17v ööö... eikös se ookkaan forza takapuskuri?? e: varikkosanomat on parempi :D
Kommentit 5 kommenttia
Kilpailuttaminen on aina hyvästä.
ööö... eikös se ookkaan forza takapuskuri?? e: varikkosanomat on parempi :D
Ei bukkakesudokua? :D
Ei tässä lehdessä. Mutta tässähän on sentään TISSIT!
Hei bongasin tuoppitypyn(rekisteröity tavaramerkki)!