Kuvat #8356

DJ:n, tapin ja teemun auto, minun kameran läpi kuvattuna

v7ville

· Forza Motorsport 2


Kommentit 3 kommenttia

v7ville

joo ei ole, koska se sun auto oli lukittu, ja mulla ei ollut sitä sun nimee ja numeroo tallessa, enkä jaksanu tehä niitä uusiks ni otin kuvan tästä numeroimattomasta autosta.. eipä tuolla sarjan sivuilla ole muutenkaa niin tarkkaa onko just omasta autosta se kuva :)