Onko LE vai rajoittamaton julkaisu?
Jos buyoutilla ni veikkaan 650k ja jos ilman buyouttia ni veikkaan että tuli maksamaan öbauttistarallaa 167miljoonaa.
Naurettavaan pilkkahintaan (suhteutettuna tehtyyn työmäärään/-vaivaan) valitettavasti tällaisia saa kun ne lähtee leviämään, luonnollisesti. Jos taiturimaalareilla on oikeasti luottohenkilöitä, jotka eivät levittele tai pitävät maalit itsellään tai lukittuina menemään, niin tosi fanit maksavat mitä vain unicorneista.
näistä on vika versio AHsa jos naama-autoista tykkää, hintaa en tiä, mut veikkaan et on ilman buyoutia eli sata milliä :(
kilparassina tää ei o hyvä, keskiverto sanoisin.
Kommentit 10 kommenttia
Onko LE vai rajoittamaton julkaisu? Jos buyoutilla ni veikkaan 650k ja jos ilman buyouttia ni veikkaan että tuli maksamaan öbauttistarallaa 167miljoonaa.
Naurettavaan pilkkahintaan (suhteutettuna tehtyyn työmäärään/-vaivaan) valitettavasti tällaisia saa kun ne lähtee leviämään, luonnollisesti. Jos taiturimaalareilla on oikeasti luottohenkilöitä, jotka eivät levittele tai pitävät maalit itsellään tai lukittuina menemään, niin tosi fanit maksavat mitä vain unicorneista.
metsään meni. [b]kymppitonni![b]
Kuten arvella saattoi. e: Arvoa ei käytännössä ole lainkaan enää.
se ei myy näitä kaikille, näitä pitää pyytää ja jos se vastaa,niin saa auton. jos ei vastausta tuu niin jää albatta :)
siis lukittuina se "myy" näitä. en tiä millä perusteella se valitsee kuka tän saa ja kuka ei?
Tavallaan se on yksi tapa hillitä päätöntä leviämistä.
Kuka maalannu?
LEEGT24
näistä on vika versio AHsa jos naama-autoista tykkää, hintaa en tiä, mut veikkaan et on ilman buyoutia eli sata milliä :( kilparassina tää ei o hyvä, keskiverto sanoisin.