tepilobium 17v Nyt otetaan villen kanssa kisa että kumpi saa myytyä rumemman auton kovempaan hintaan :D
AJfin 17v Mä aattelin kanssa ottaa osaa siihen kisaan. Liitä tää kuva muuten siihen kisaan niin ei kaikki ihmettele.
Kommentit 4 kommenttia
???...
Edit: jollei joku ymmärtänyt niin menin sanattomaksi.
Lol. Miten joku voi maksaa 210k tosta... :) ei ymmärrä...
Nyt otetaan villen kanssa kisa että kumpi saa myytyä rumemman auton kovempaan hintaan :D
Mä aattelin kanssa ottaa osaa siihen kisaan. Liitä tää kuva muuten siihen kisaan niin ei kaikki ihmettele.