Kuvat #8369

Tästä sain 210000 ah:ssa. kyllä yrittäjyys kannattaa. eli ei vielä kisa kuva koska myin enne kisan alkua.


Kommentit 4 kommenttia

Mudinski muokattu 17v

???...

Edit: jollei joku ymmärtänyt niin menin sanattomaksi.

AJfin

Lol. Miten joku voi maksaa 210k tosta... :) ei ymmärrä...

tepilobium

Nyt otetaan villen kanssa kisa että kumpi saa myytyä rumemman auton kovempaan hintaan :D

AJfin

Mä aattelin kanssa ottaa osaa siihen kisaan. Liitä tää kuva muuten siihen kisaan niin ei kaikki ihmettele.