warcryFIN 17v muokattu 17v Satun seuraamaan V8 Supercars- sarjaa, ja tuo on Wilson Security tiimin auto kyseisestä sarjasta :) Pirun hienolta näyttää jo nyt
warcryFIN 17v Ehkä parempi niin, itsellä oli samasta sarjasta toinen Falcon työn alla.. ja työn alla on edelleen, saa nähdä koska valmistuu. V8 sarjassa paljon hienoja disaigneja, ja harvemmin niitä näkyy pelissä. Minnekkäs se JGTC Silvia jäi? :)
Kommentit 5 kommenttia
Satun seuraamaan V8 Supercars- sarjaa, ja tuo on Wilson Security tiimin auto kyseisestä sarjasta :) Pirun hienolta näyttää jo nyt
Mä en kysy enää mitään =)
Paljon kello ?
Ehkä parempi niin, itsellä oli samasta sarjasta toinen Falcon työn alla.. ja työn alla on edelleen, saa nähdä koska valmistuu. V8 sarjassa paljon hienoja disaigneja, ja harvemmin niitä näkyy pelissä. Minnekkäs se JGTC Silvia jäi? :)
20 autoa kesken ja sillä ei ole kiire..