Onko tää väiski sun maalaus, vai onko vain jonkun muun versio samasta autosta?
Ei olla meidän tiimin auto, olla jonkun toisen tekemä..
Forza- fonttia, ei kannateta :D Paska :)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Ei olla meidän tiimin auto, olla jonkun toisen tekemä..
Forza- fonttia, ei kannateta :D Paska :)