OMG!
:D näyttää hyvältä :D ei kai kolahtanu :/
Pikkasen taisit hipasta ;)
Haha, hippasen tyylikkäitä vehkeitä :) Tommoseen skabaan pitää itsekin päästä mukaan :)
Kheh, yks ilta hetken mielijohteesta bykattii tommoset ja lähettii viivalle :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
:D näyttää hyvältä :D ei kai kolahtanu :/
Pikkasen taisit hipasta ;)
Haha, hippasen tyylikkäitä vehkeitä :) Tommoseen skabaan pitää itsekin päästä mukaan :)
Kheh, yks ilta hetken mielijohteesta bykattii tommoset ja lähettii viivalle :D