vaiski75 17v Ei missään nimessä millään pahalla, jokin vain loksahti korvien välissä kun löysin tämän AH.sta.. =)
Kommentit 5 kommenttia
Tais Bunny ottaa muutaman liikaa ? Vai onkohan käynyt ruottissa ;)
:(
// tuo kuva on opiskeluajoilta !
Ei missään nimessä millään pahalla, jokin vain loksahti korvien välissä kun löysin tämän AH.sta.. =)
^Tshihihi^
Eikun hei.. Olenko mä ollut täällä jo yli kaksi vuotta?!