oma tekele vai jonkun tallin? perkeles kuin noita a-luokan rasseista alkaa olla ylitarjontaa, pitäisi rakentaa joku d-luokan rassi joka olisi kisakelpoinen(ei volkkari tai vti) siinäpä vasta haastetta :)
Niin sehän meitin Honda on VTI, nyt vasta hokasin..
Tuossa yksi päivä törmäsin Truenoon japsi kuskilla, joka laittoi kyllä Volkkareille luun kurkkuun Tournamentissä..
ostin jo jonkun vti:n just.tallia en muista kun melkein joka pvä tulee osteltua summamutikassa milloin minkäkin tallin tuotoksia. toimii pitkillä mutta volkkari vie pidemmän korren lyhyillä
Ihan tolkun peli on Golffi,kokeilin Suzukassa ja Sunsetillä.
Mugellossa oli hieman vaikeuksia taivutella nopeita mutkia,voi johtua kyllä kuskista :)
Kyllä tässä jonkinlaiset kevätmyyjäiset alkaa olemaan kohta itselläänkin edessä,hermo menee tallia selatessa.
Kommentit 12 kommenttia
Grip tune ja 300K.
oma tekele vai jonkun tallin? perkeles kuin noita a-luokan rasseista alkaa olla ylitarjontaa, pitäisi rakentaa joku d-luokan rassi joka olisi kisakelpoinen(ei volkkari tai vti) siinäpä vasta haastetta :)
Osta meitin Honda jos tarvit D-luokan autoa :)
Tämä on oma tekele ja meitän tiimin julkaisu..
Niin sehän meitin Honda on VTI, nyt vasta hokasin.. Tuossa yksi päivä törmäsin Truenoon japsi kuskilla, joka laittoi kyllä Volkkareille luun kurkkuun Tournamentissä..
Mie ostan jos mie löyrän sen aahoosta.
Mie ostin jo, ja vaikuttaa asialliselta peliltä pienen testin jälkeen.
Niin ja maalit on hienot tietenkin (onhan väiski maalannu :))
Ei näitä D-luokan autoja ikinä liikaa ole :)
Ja näin komeita vielä vähemmän! :D
ostin jo jonkun vti:n just.tallia en muista kun melkein joka pvä tulee osteltua summamutikassa milloin minkäkin tallin tuotoksia. toimii pitkillä mutta volkkari vie pidemmän korren lyhyillä
SILOKKIn kevätmyyjäiset näemme siis seuraavaksi :)
Ihan tolkun peli on Golffi,kokeilin Suzukassa ja Sunsetillä. Mugellossa oli hieman vaikeuksia taivutella nopeita mutkia,voi johtua kyllä kuskista :) Kyllä tässä jonkinlaiset kevätmyyjäiset alkaa olemaan kohta itselläänkin edessä,hermo menee tallia selatessa.
Mä ostin tälläisenkin, kyllä nyt Bunny on sekaste kun muiren autoilla ratoja kiertää.
Mitenköhän se Bynny nyt selviää, kun ei olekkaan itse säädetty pirssi? Ettei vain tule mitään hyperventilaatio kohtauksia.. :)
Tuli jo. Ai hyperven ... ei sitä.