Tein nämä maalit autoon vasta kilpailun jälkeen, eli pelkkä auto säätöineen voitti sen kilpailun.
Kirjoittelen nyt kännykästä käsin, mutta laitan tänne linkin siihen kyseiseen kilpailuun, kunhan oon seuraavan kerran läppärin ääressä.
Kuvat on siksi näin pieniä, koska maalaus kärsi pahasti layershiftistä ton kuvaushetken aikana. Pitää käyttää ja kyhätä tohon maaliin kikkoja ja niksejä, joilla ton layershift-paholaisen jekut saa minimoitua.
Kommentit 13 kommenttia
Komea on, mihin luokkaan tulee?
Bemarithan on ihan omassa luokassaan ^_^
[linkki http://rookery2.viary.com/storagev12/1065000/1065154_11b9_625x1000.jpg]...[/linkki]
^ Lol! :D A850 luokassa on. Voitti Tuning Marketplacella Bimmer&Benz Contestin.
Onneksi olkoon. Ei laittanut ollenkaan kivaa kuvaa
Tein nämä maalit autoon vasta kilpailun jälkeen, eli pelkkä auto säätöineen voitti sen kilpailun.
Kirjoittelen nyt kännykästä käsin, mutta laitan tänne linkin siihen kyseiseen kilpailuun, kunhan oon seuraavan kerran läppärin ääressä.
Kuvat on siksi näin pieniä, koska maalaus kärsi pahasti layershiftistä ton kuvaushetken aikana. Pitää käyttää ja kyhätä tohon maaliin kikkoja ja niksejä, joilla ton layershift-paholaisen jekut saa minimoitua.
Sen jälkeen voin laitella uusia kuvia :)
Kelläs oli parhaat maalaukset tuossa kisassa?
Tässä autossa ei tosiaan ollut ollenkaan maaleja koko kisassa, mutta uskoisin että upeita maalejakin kisassa oli.
Käympäs ettimässä sen oikean osoitteen.
E: Löytyihän se. [linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2565136/ShowThread.aspx]Bimmer & Benz RWD Buildoff[/linkki]
[linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/17/2565136/ShowThread.aspx ]Tällä sivulla maalit[/linkki]
Väiski, siinä joukossa oli sunkin Mersu, eiköstä? Todella monta komeaa autoa.
Laitan pian myös uudemmat kuvat autosta ;)
Maalaus muuttunut todella paljon, mutta yleisilme hyvin samanlainen..
Parhaat maalaukset on sivulla 24 tuossa foorumissa ja joku ihme Hondaracer voitti, liekö ihan itse maalannut? ;)
E. Illi oli nopeampi, turha postaus siis.. Eipäs ollut! Illin linkki ei toimi..
^No höh, miksiköhän ei toimi.. ? Enpäs jaksa korjata :D
On toi sun maalaus kyllä upea! Lisäksi silmiin pisti (positiivisessa mielessä) Caterpillar, Endless ja LiquiMoly Bemarit sekä Makita ja Bose Mersut.
:D Mitä sitä suotta korjata.. Hieno kisa monilla hienoilla autoilla, jonka itse missasin täysin. Luin tuon koko stoorin vasta voittajien julistettua..
siinä linkis oli < /br> tagi jääny, mutta komeita autoja voi veljet :)