Mulla vähän sama juttu.
Jotain sitä tulee varmasti tässä puolen vuoden sisällä tehtyä, mutta saas nähdä säästäiskö sitä parhaimpia ideoita vasta syksyyn :)
Tästä siis tulee vihreä (omena), punainen (eucalyptus), keltainen (sitruuna-hunaja), sininen (extra väkevä) ja violetti (mustaherukka)... vihreä tulee jäämään 2viikon jälkeen pääväriksi, jonka jälkeen muita makuja saa vain jos pyytää :)
Kommentit 12 kommenttia
Kyllä on komia peli. Meneekö täysiä?
kovempaa!
Juu kiitos! saas nähdä riittääkö enää intoa tähän peliin autoja tehdä...
Mulla vähän sama juttu. Jotain sitä tulee varmasti tässä puolen vuoden sisällä tehtyä, mutta saas nähdä säästäiskö sitä parhaimpia ideoita vasta syksyyn :)
joo kyl ne hyvät ideat saa mulla odottaa.
Ai tästä ei sitte tuukkaa Sugar free-versiota :(
Mä oisin toivonu sitä ice mint versiota :D
Omena ja eukayptus ovat yksiä mun lempimauista, hyvä Greizer! :D
Tästä siis tulee vihreä (omena), punainen (eucalyptus), keltainen (sitruuna-hunaja), sininen (extra väkevä) ja violetti (mustaherukka)... vihreä tulee jäämään 2viikon jälkeen pääväriksi, jonka jälkeen muita makuja saa vain jos pyytää :)
Täytyypä siis ostaa Eukalyptus, niin saa vähän harvinaisemman :)
6 extra strongia lisätty AH:een.
Lisäsin myös yhtä jokaista makua. PS. Näkyvyyden vuoksi en tohtinut editoida edellistä ;)