Ajattelin huomenna laittaa 1/5 myyntiin.. ja hinta starttaa tuttuun tapaan 1,000,000cr.
Infoan täällä ja FM.netissä tarkemmin huomenna huutokaupan alkamis/loppumis ajasta
Noh, se varmaan loppuu ylihuomenna, joten tää eka on multa pois työkiireiden takia :/
Noh, jos joku noista autoista menis myyntiin ens lauantaina, tai sen jälkeisinä päivinä, on mulla edes jotain mahiksia ;) wink, wink :D
Kommentit 5 kommenttia
Tän väreissä on jotain, joka toimii todella hyvin!
Tän vois koittaa hommata!
Ajattelin huomenna laittaa 1/5 myyntiin.. ja hinta starttaa tuttuun tapaan 1,000,000cr. Infoan täällä ja FM.netissä tarkemmin huomenna huutokaupan alkamis/loppumis ajasta
Noh, se varmaan loppuu ylihuomenna, joten tää eka on multa pois työkiireiden takia :/ Noh, jos joku noista autoista menis myyntiin ens lauantaina, tai sen jälkeisinä päivinä, on mulla edes jotain mahiksia ;) wink, wink :D
^ Tähän tilanteeseen sopii mainiosti tunnettu vanha sanonta: "Se joka vanhoja lainaa, se ongelmia kaivaa" :D