Ac3Way 17v muokattu 17v Tuli vahingossa väärä auto valittua, S-luokka. Eikä ole omat maalit, mutta ihan hienot ne on pelissä. e. Tune on foorumilta pölitty.
Kommentit 4 kommenttia
Kikkailin vähän liikaa värien kanssa, kypärä on oikeasti keltaisempi.
eihän näit mine's skylinejä voi maalata ja mikä luokka
Tuli vahingossa väärä auto valittua, S-luokka. Eikä ole omat maalit, mutta ihan hienot ne on pelissä.
e. Tune on foorumilta pölitty.
sponssitarroja liikaa