Kuvat #8725

Oliko tämä Väiskin pajan auto? Yksi hienoimpia autoja mun tallissa.

Ac3Way

· Forza Motorsport 2


Kommentit 7 kommenttia

IL3 muokattu 17v

Azzurri Tuningin (AZT) B700 Weds Sport Celica? Jos on, niin auton on maalannu DuffManD.

Toisaalta muistelin Väiskin maalanneen jossain vaiheessa ainakin yhden jo aiemmin tehdyn auton, mutta en muista oliko se juuri tämä.. ?

vaiski75

Kyllä tämä näyttäisi meidän tuotteelta, Secret maalasi tämän ja myös sen WedSportin Lexuksen..

IL3

^Jep, noinhan se on. Sekoitin itse nää kaikki keskenään :)