ON! piste
e. siis muutenhan toi toimii.. mutta juuri se oleellinen osa maaleista (widebody ja syvennykset) häviää kaikki tonne mustaan.. :(
Siksi itse hautasin mustan päävärin.
Nyt alkaa lähtemään käsistä värien vaihdot tiimin sisällä! :D Muistuu mieleeni eräs Spotin auto jossa jokainen tiimiläinen teki oman värisen version :D Siitä ei oikein tainnut Carl tykätä..
Kommentit 9 kommenttia
Kiva yhdistelmä lähes toisilleen vastakkaisia värejä. Tykkään! :)
ARGH! Raiskaaja!!! Lähes kaikki auton yksityiskohdat häviää tonne mustan sekaan... :(
AJ -> ei tää oo raiskattu :)
ON! piste e. siis muutenhan toi toimii.. mutta juuri se oleellinen osa maaleista (widebody ja syvennykset) häviää kaikki tonne mustaan.. :( Siksi itse hautasin mustan päävärin.
Noh, ei tämä välttämättä aivan voita noita valkoisia, mutta kiva tämäkin on.
Minusta tämä on kyllä tosi hieno. Myytkö, jos hinnasta sovitaan.
Nyt alkaa lähtemään käsistä värien vaihdot tiimin sisällä! :D Muistuu mieleeni eräs Spotin auto jossa jokainen tiimiläinen teki oman värisen version :D Siitä ei oikein tainnut Carl tykätä..
No meidän tiimissä ei ole niin väliä, ainakaan mulla ei oo niin tarkkaa :)
2/5 LE malli tästä nyt AH:ssa! Vain 2h myyntiajalla, kohde sulkeutuu klo 14.55