Kuvat #8760

AH:ssa klo 16.00 alkaen

v7ville

· Forza Motorsport 2


Kommentit 12 kommenttia

v7ville

Tais olla.. Saat sen jos pistät vaikka sinisen perus uuden ford focuksen AH:seen (kattoon iso musta X) 300.000 cr hintaan, jonka mä ostan sulta, ja sit ostat ton punaisen, niin et joudu maksaa mitää siitä :)

Nipsuhuuli

Hetkinen. Eikös Eukalyptuksia olekaan myynnissä kahden viikon ajan Omenan rinnalla?

v7ville

Kyllähän se punainen on myynnissä... jos on loppunut AH:sta, illalla / yöllä lisää :)

zapekk

Ja mulla on noi kaikki. on muuten hyviä, maultaan, näöltään ja ajettavuudeltaan.