v7ville 17v muokattu 17v Lisäinfoa [linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2625635.aspx]fm.net foorumilta[/linkki]
v7ville 17v Tais olla.. Saat sen jos pistät vaikka sinisen perus uuden ford focuksen AH:seen (kattoon iso musta X) 300.000 cr hintaan, jonka mä ostan sulta, ja sit ostat ton punaisen, niin et joudu maksaa mitää siitä :)
Kommentit 12 kommenttia
Lisäinfoa [linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2625635.aspx]fm.net foorumilta[/linkki]
Ville oliks mulle luvattuna tommonen punanen versio? ;)
Tais olla.. Saat sen jos pistät vaikka sinisen perus uuden ford focuksen AH:seen (kattoon iso musta X) 300.000 cr hintaan, jonka mä ostan sulta, ja sit ostat ton punaisen, niin et joudu maksaa mitää siitä :)
Miks ei voi suoraan vaikka giftata sitä?
koska en voi sillon antaa sitä lukittuna...
siellä ois buyoutilla 300 k ja 24 h aikaa.
Hetkinen. Eikös Eukalyptuksia olekaan myynnissä kahden viikon ajan Omenan rinnalla?
Kyllä pitäisi olla.
Kyllähän se punainen on myynnissä... jos on loppunut AH:sta, illalla / yöllä lisää :)
Näm on erittäin raikkaita. Pidän kovasti :)
Ja mulla on noi kaikki. on muuten hyviä, maultaan, näöltään ja ajettavuudeltaan.