zapekk 17v villek00 kirjoitti tänään klo 20:58 tää on aikasta harvinaista maalausta... en usko et AJ kovin halvalla myy nyt en kyllä ymmärrä, että mitä harvinaista tässä on.
Kommentit 6 kommenttia
paljon maksat? :)
tää on aikasta harvinaista maalausta... en usko et AJ kovin halvalla myy
nyt en kyllä ymmärrä, että mitä harvinaista tässä on.