Tämä tulee olemaan sen verran edullinen, että taitaa nuo pelkkien maalien myynti jäädä pois ja saahan sitten siinä sivussa kunnon säädöt suoraan ajamiseen..
Juu, ei sillä etteikö raaskis ostaa ihan säätöjen kanssa. Se vaan että jos esim sä väiski noita rakennat, niin voit säästää vaivaa ja laittaa myyntiin pelkillä maalailla olevan auton ja infoot siitä minulle. Itse ainakin inhoan sitä osien ja säätöjen laittamista.
Huhhuh. Noi 20B:n äänet yhdistettynä tommoseen siroon koriin on kyl jotain niin sairasta. Tottunu aikasemmin vaa siihe korkeasaarenlautan kokosee FD:hen.
Kommentit 12 kommenttia
Its coming right at us [linkki http://www.southparkstudios.com/clips/149674]![/linkki]
Todella herkullisen värinen/näköinen.
Mä kyllä teilaan sen joka keksi alumiiniteipin!
Muutenkin hankala tehdä logoja..
Upeeta työtä! Alkaa melkein houkuttelemaan, että vaihtaisi SM-tallin nimeksi Red Bull Racing ja tilaisi väiskiltä maalit :D
Kiitos ja kiitos. :)
Tämä on Mad Mike.n tämän kauden drifteri, tuosta autosta puuttuu kaksi logoa ja rekisterikilpi takaa (ei mahtunut ei).
Julkaistaan jossain vaiheessa ja tulee ilmeisesti B-luokkaan, grip-tunena..
Saako kyseisen auton myöskin drifterinä ostaa?
Toisinsanoen, voiko tehdä niin, että säästetään teidän vaivaa ja ostetaan pelkät maalaukset?
Mä arvasin Jupen kommentin! :)
Tämä tulee olemaan sen verran edullinen, että taitaa nuo pelkkien maalien myynti jäädä pois ja saahan sitten siinä sivussa kunnon säädöt suoraan ajamiseen..
Juu, ei sillä etteikö raaskis ostaa ihan säätöjen kanssa. Se vaan että jos esim sä väiski noita rakennat, niin voit säästää vaivaa ja laittaa myyntiin pelkillä maalailla olevan auton ja infoot siitä minulle. Itse ainakin inhoan sitä osien ja säätöjen laittamista.
Tulee reklamaatiota jos osat ei JUMAAALAAAUTA ole kohdallaan !
Hee..
Eiköhän me sitten saada ujutettua pari pelkillä maaleilla kun julkaisu lähestyy..
En ole kyllä kokeillut muita korin osia tuohon maaliin, nyt on kaikki Forzaa..
[linkki http://vimeo.com/4270729]Video![/linkki]
Ei ongelmaa korinosien kanssa!
Huhhuh. Noi 20B:n äänet yhdistettynä tommoseen siroon koriin on kyl jotain niin sairasta. Tottunu aikasemmin vaa siihe korkeasaarenlautan kokosee FD:hen.
Tuolla radalla on 95 desibelin rajoitus.