Northg7 17v muokattu 17v Oh no. Taas koijataan :) Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi tällaisen :) e: Ei jaksaisi kuunnella wanhaa shaissea aina uudellee. Oiskohan jotkut jo oppineet yv:n tarkoituksen!
teemu1337 17v Northg7 kirjoitti tänään klo 22:10 Oh no. Taas koijataan :) Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi sulle :) No mä koitan jaksaa oottaa jouluun asti
teemu1337 17v Ei mun tarviikkaan ostaa kun Northg7 lupas tehä mulle tämmöset. Northg7 kirjoitti eilen klo 22:10 Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi tällaisen :)
Jonzki94 14v Bomexin tarrat mut missäs on herran puskurit aijaijai... ei pidä pitää aftermarkettei jos ei oo sen osii:)
Kommentit 11 kommenttia
paljol myyt?
paljon tarjoot?
Oh no. Taas koijataan :) Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi tällaisen :) e: Ei jaksaisi kuunnella wanhaa shaissea aina uudellee. Oiskohan jotkut jo oppineet yv:n tarkoituksen!
No mä koitan jaksaa oottaa jouluun asti
tappileivän vitsin tajusin heti mutta teemun vitsi vähän arvelutti
Miten niin arvelutti? Mikä vitsi?
Olisko susta jimmykojootti maalivahdiksi?
Olikko tosissaan ostamassa tätä Teemu?
Mitä meinaat maalivhilla Rinne?
Ei mun tarviikkaan ostaa kun Northg7 lupas tehä mulle tämmöset.
Bomexin tarrat mut missäs on herran puskurit aijaijai... ei pidä pitää aftermarkettei jos ei oo sen osii:)