Kuvat #8818

puolikas


Kommentit 11 kommenttia

Northg7 muokattu 17v

Oh no. Taas koijataan :) Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi tällaisen :) e: Ei jaksaisi kuunnella wanhaa shaissea aina uudellee. Oiskohan jotkut jo oppineet yv:n tarkoituksen!

teemu1337

Northg7 kirjoitti tänään klo 22:10

Oh no. Taas koijataan :) Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi sulle :)

No mä koitan jaksaa oottaa jouluun asti

teemu1337

Ei mun tarviikkaan ostaa kun Northg7 lupas tehä mulle tämmöset.

Northg7 kirjoitti eilen klo 22:10 Odottele teemu jouluun, niin voin tehdä sulle lahjaksi tällaisen :)

Jonzki94

Bomexin tarrat mut missäs on herran puskurit aijaijai... ei pidä pitää aftermarkettei jos ei oo sen osii:)