Kuvat #8820

SIL0KKI

· Forza Motorsport 2


Kommentit 6 kommenttia

IL3

Todella tyylikäs kuva! :D

Saiskohan tollasen otettua niin, että ympäristö on täysin tummana/mustana, ja vain auton läpi näkyy maastoa?

Eli kuten tässä kuvassa, lukuunottamatta tota oikeata yläkulmaa.

SIL0KKI

kokeilin vain kerran maplella, kyllä varmaan onnistuu jollain "tummemmella" radalla. tää on sarjaa kun pelaaminen alkaa olla tylsää niin leikitään sitten valokuvaajaa

IL3

Mutta on toi siltikin sen verran upea, että voishan tolla mahdollisesti johonkin photocomppiin osallistua?

SIL0KKI

toi on jo tinypicin "kuvakisat" kansiossa. en kyllä usko että tota kukaan äänestää kun kun valtaosa voittokuvista on supertarkkoja lähäreitä tai sitten noita hyppääviä rasseja. mut jos joku kisa tulee niin laitanpa ton huvikseni sinne, eihän siinä häviä kuin pari klikkausta :) eipä o muuten pitpässissä ollut aikohin mitään kuvakisoja,eikä paljon muutakaan paitsi vain jenkeille järkättyjä kisoja, laittasivat sinne nyt tasapuolisuuden nimissä jonkun kisan kaikille paitsi jenkeille. T10 on jo iso pulju, ja F3 jälkeen jättipulju jolla on kyllä vara lähetellä esim forza-maalattuja boxeja sun muuta sälää eurooppaan..

SIL0KKI

kiitokset il3lle vinkistä :) tällä kuvatuksella tuli photocompista (#71) kakkossija ja palkintorassiksi fairlady zeta cover car.kaikki unicornit mulla on olleet niin niillä en tee mitään, eikä niistä kylla kisoissa mitään hyötyä muutenkaan o