Menny viime kuukaudet myllerryksessä enemmän tai vähemmän ja siksipä ei ole hirrveltäkään mitään uutta tullut. Forza 3 julkistuksen myötä into taas vähän noussu.
**@Northg - **Oon sulle Bailey's Mustangin pystyssä. Coming up jos vielä haluut aivan liian pitkän tauon jälkeen...Ei kustanna mitään tietenkään.
Kommentit 8 kommenttia
Ja nyt myö ollaan tyytyväisii :)
Ihanan valkoisilta noi vanteet näyttää :) Komia kilpakoni!
On se sangen hieno, tommoisella kehtaa edes ajaa enää.
Jep, tää on liian hieno. Näitä ei lasketa. Hyi.
En ees muistanu että sulle tämmösen myin :)
Menny viime kuukaudet myllerryksessä enemmän tai vähemmän ja siksipä ei ole hirrveltäkään mitään uutta tullut. Forza 3 julkistuksen myötä into taas vähän noussu.
**@Northg - **Oon sulle Bailey's Mustangin pystyssä. Coming up jos vielä haluut aivan liian pitkän tauon jälkeen...Ei kustanna mitään tietenkään.
Sama mustavalkosena: http://forza2gallery.blogspot.com/2008/05/ferrari-f430-04.html
Mahtava... Mahdollisuuksia ostaa tälläinen ?
@m00se: Laitoin YV.