Kuvat #8843

Sonar Performance Ice Cold R32

warcryFIN

· Forza Motorsport 2


Kommentit 7 kommenttia

ariko

On kyllä hieno, ainoo mikä pistää silmään on tuo etulokarin päällä oleva tarra jotenkin ei vaan sovi siihen (vain oma mielipide)

warcryFIN

Täältä jos tilaa, 275k pelkät maalit + kuvassa näkyvät koriosat. A- luokan hyvällä grip- tunellakin lähtee, mutta sitten saa maksaa aikas paljon enemmän, kun olen niin laiska rakentamaan noita autoja.

Mudinski muokattu 17v

Kahtellaan Warcry jos ollaan samaan aikaan jossakin vaiheessa livessä niin ostan tälläisen sitten.

Edit: Ilman säätöjä vaikka sitten.

warcryFIN muokattu 17v

Juu, kahtellaan :) Tuo säätötyö onkin vielä vähän kesken

Plantsu

On kyllä hieno...itsekkin voisin ostaa pelkillä maaleilla tuollaisen.