ariko 17v On kyllä hieno, ainoo mikä pistää silmään on tuo etulokarin päällä oleva tarra jotenkin ei vaan sovi siihen (vain oma mielipide)
warcryFIN 17v Täältä jos tilaa, 275k pelkät maalit + kuvassa näkyvät koriosat. A- luokan hyvällä grip- tunellakin lähtee, mutta sitten saa maksaa aikas paljon enemmän, kun olen niin laiska rakentamaan noita autoja.
Mudinski 17v muokattu 17v Kahtellaan Warcry jos ollaan samaan aikaan jossakin vaiheessa livessä niin ostan tälläisen sitten. Edit: Ilman säätöjä vaikka sitten.
Kommentit 7 kommenttia
Ei vittu tää on hieno. Paljolla myyt.
On kyllä hieno, ainoo mikä pistää silmään on tuo etulokarin päällä oleva tarra jotenkin ei vaan sovi siihen (vain oma mielipide)
Täältä jos tilaa, 275k pelkät maalit + kuvassa näkyvät koriosat. A- luokan hyvällä grip- tunellakin lähtee, mutta sitten saa maksaa aikas paljon enemmän, kun olen niin laiska rakentamaan noita autoja.
Kahtellaan Warcry jos ollaan samaan aikaan jossakin vaiheessa livessä niin ostan tälläisen sitten.
Edit: Ilman säätöjä vaikka sitten.
Juu, kahtellaan :) Tuo säätötyö onkin vielä vähän kesken
On kyllä hieno...itsekkin voisin ostaa pelkillä maaleilla tuollaisen.
Harmi ku ei oo varaa.
Samaa mieltä ku ariko.