Kuvat #8858

Kova inspiraatio päällä. DriftiPrikaati BMW, myydään pelkillä maaleilla 250k kaikille halukkaille.

warcryFIN

· Forza Motorsport 2


Kommentit 9 kommenttia

Miqqe

Heijssan, jag heter Micke Svensson. Jag tycker den här bil jätte bra.

teemu1337 muokattu 17v

Miqqe kirjoitti tänään klo 17:43

Heijssan, jag heter Micke Svensson. Jag tycker den här bil jätte bra.

^ (o___O)

Aika tyylikkäät maalit :D Koska pitäisi löytyä AH:sta ?

warcryFIN muokattu 17v

Juu, käännän ton D:n toisin päin. Ja AH:seen pistän heti kun joku vaan ilmottelee, mutta tämän illan aikana sinne tulee muutama joka tapauksessa. 250k. Edit: Kaksi Bemaria nyt AH:ssa, korjattu D :D

zapekk muokattu 17v

Miqqe kirjoitti tänään klo 17:43

Heijssan, jag heter Micke Svensson. Jag tycker den här bil jätte bra.

Ei vittu. Ei Mickeä, se hintti on meiän ruotsinkirjassa.