Kuvat #8913

Tässä vielä mitä replay näytti Atlantan kolarista. Radan reuna ampui Teemun hyvin pitkälle, tässäkin teemu on lentänyt ilmassa noin 20 metriä.

zapekk

· Forza Motorsport 2


Kommentit 4 kommenttia

teemu1337

Tää olikin erittäin jännä tilanne :/ Muistaakseni perä lähti sen verran luistaman että hieman kopsahti sivulla olevaan ja sitten pamahti :/ En tiiä ajoiko joku perään vai tekikö lagi ihmeitään mutta tämä(kin) kisa oli sitten kolarin myötä siinä.

teemu1337

Taisi itse asiassa mennä moottoria vaille kaikki mahollinen punaseks kun tuosta seinään meni :/ Kierros sitten körötellen loppuun ja varikolle, joka on tunnettu nopeudestaan tällä radalla. Helposti kerkesin käydä saunan sytyttämässä ;)