vaiski75 17v Takuu varma tuote jälleen. Bergenholtz on ilmeisesti jokin paja, mikä ei ole uskaltanut ottaa ulkopuolista apua tuohon Design asiaan..
warcryFIN 17v muokattu 17v Juu, pistän kuvan alkuperäsestä kun ehdin. Ajaa siis superlap battle ja Formula D sarjassa tällä kaudella. Ja designi on tosiaan vain noita logoja siellä sun täällä, ei välttämättä kovin esteettinen :D
Jupe San 17v Wrecked Magazinelta aika nopeesti löysin kuvia jo tästä autosta. [linkki http://www.wreckedmagazine.com/gallery/displayimage.php?album=110&pos=184]http://www.wreckedmagazine.com/gallery/displayimage.php?album=110&pos=184[/linkki]
warcryFIN 17v muokattu 17v http://www.urbanracer.com/gallery/gallery/event_coverage/miscellaneous/super_lap_battle_rd2_2009/0183.jpg Tuossa on Superlap- sarjasta kuva Edit: Joo jupe oliki nopeempi :D
Kommentit 5 kommenttia
Takuu varma tuote jälleen.
Bergenholtz on ilmeisesti jokin paja, mikä ei ole uskaltanut ottaa ulkopuolista apua tuohon Design asiaan..
Tutun näköinen.
Juu, pistän kuvan alkuperäsestä kun ehdin. Ajaa siis superlap battle ja Formula D sarjassa tällä kaudella. Ja designi on tosiaan vain noita logoja siellä sun täällä, ei välttämättä kovin esteettinen :D
Wrecked Magazinelta aika nopeesti löysin kuvia jo tästä autosta. [linkki http://www.wreckedmagazine.com/gallery/displayimage.php?album=110&pos=184]http://www.wreckedmagazine.com/gallery/displayimage.php?album=110&pos=184[/linkki]
http://www.urbanracer.com/gallery/gallery/event_coverage/miscellaneous/super_lap_battle_rd2_2009/0183.jpg
Tuossa on Superlap- sarjasta kuva
Edit: Joo jupe oliki nopeempi :D