Makau siellä takana vitamiineja popsineella ceeräxällä :D
Kyllä on ollut jotain vahvempaa ku pelkkiä vitamiineja :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 1 kommentti
Kyllä on ollut jotain vahvempaa ku pelkkiä vitamiineja :D