teemu1337 16v Muistaakseni taisin monta kertaa ilmoittaa että säädöt on jupen ? Maalit on pääosin omaa käsialaa (tästäkin kiitokset jupelle pohjista), mutta säätöjä en ole omiksi väittänytkään.
Kommentit 3 kommenttia
Kiitos :)
Muistaakseni taisin monta kertaa ilmoittaa että säädöt on jupen ? Maalit on pääosin omaa käsialaa (tästäkin kiitokset jupelle pohjista), mutta säätöjä en ole omiksi väittänytkään.
niin sanoitkin.säädöt jupen,mutta tarkotin sitä kun ostin tän sulta.