Kuvat #8981

kokeilin teemun drifteriä.hyvä on kyllä.

Arsestaja

· Forza Motorsport 2


Kommentit 3 kommenttia

teemu1337

Muistaakseni taisin monta kertaa ilmoittaa että säädöt on jupen ? Maalit on pääosin omaa käsialaa (tästäkin kiitokset jupelle pohjista), mutta säätöjä en ole omiksi väittänytkään.

Arsestaja

niin sanoitkin.säädöt jupen,mutta tarkotin sitä kun ostin tän sulta.