... ja ahdasta tulikin :D
Helmi kuva :D
tänään oli samassa mutkassa vielä pahempi kolari :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Helmi kuva :D
tänään oli samassa mutkassa vielä pahempi kolari :D