Kuvat #9362

Minä ja Michael Galati Sebring shortin lähdössä. Kavereista parhain,hieno mies.


Kommentit 9 kommenttia

teemu1337

jimmykojootti kirjoitti tänään klo 21:50

miten se on saanu nimensä tuulilasiin?

Sitä ei kuule moni tiedä

RaabForRehab

jimmykojootti kirjoitti tänään klo 21:50

miten se on saanu nimensä tuulilasiin?

Tää vaatii taas jotain ajatusta..

zapekk

jimmykojootti kirjoitti eilen klo 21:50

miten se on saanu nimensä tuulilasiin?

Siis ei vittu, taas sitä ollaan niin kujalla.