Kuvat #9378

Tän illan skaban rassi:/


Kommentit 3 kommenttia

Artikainen

Sori, näitä kuvia pomppailee tänne koko ajan, kun lisäilen noit autoja.

SIL0KKI

täähän on melkein samannäkönen kuin meidöän tiimirassi (90% spämmimaalattu). laitanpa siitä kuvan tänne kun spämmäyksestä tuli puhetta :)

Artikainen

Hommasin tän ah:sta, joten meikäläinen ei ainakaa oo yrittäny matkia, tosin enpä tollast osais tehäkkää.