SIL0KKI 16v täähän on melkein samannäkönen kuin meidöän tiimirassi (90% spämmimaalattu). laitanpa siitä kuvan tänne kun spämmäyksestä tuli puhetta :)
Artikainen 16v Hommasin tän ah:sta, joten meikäläinen ei ainakaa oo yrittäny matkia, tosin enpä tollast osais tehäkkää.
Kommentit 3 kommenttia
Sori, näitä kuvia pomppailee tänne koko ajan, kun lisäilen noit autoja.
täähän on melkein samannäkönen kuin meidöän tiimirassi (90% spämmimaalattu). laitanpa siitä kuvan tänne kun spämmäyksestä tuli puhetta :)
Hommasin tän ah:sta, joten meikäläinen ei ainakaa oo yrittäny matkia, tosin enpä tollast osais tehäkkää.