SIL0KKI 16v näin hienot maalit maksaa tommoset pari ziljoonaa :) ilkeästi ostin jokuset romumaalit ja tein niistä mukamas omat :)
Kommentit 3 kommenttia
Täähän on hemmeti siisti:)
Paljollako irtoaa? Olen kaivannut juuri tällaisia maaleja. :D
näin hienot maalit maksaa tommoset pari ziljoonaa :) ilkeästi ostin jokuset romumaalit ja tein niistä mukamas omat :)