Kuvat #9443

Spämmitään vielä tääkin, IL3:ltä tottakai.

ariko

· Forza Motorsport 2


Kommentit 4 kommenttia

IL3

Eikö olekkin ihan yllättävän helppo ohjata?

Yli tuhat heppaiselta autolta odotin automaattisesti haastavaa ohjattavuutta.

Muistaakseni Potholen soolo projekti.

ariko

Jep, tehoihin suhteutettuna ihan OK ajettava, virtaa kyllä riittää ;)

IL3

Mielestäni kuitenkin ihan hauska ajaa. Oli yks mun suosikki "leluista" :)

SIL0KKI

onko il3llä joku kräkkiversio vortsasta kun hirvee kasa autoja löytyy, ja lisää tulee :) huhuhh , en o suurimmasta osasta noista harvinaisuuksista es kuullukaan. no saapipahan vortsasivistystä kun noita kuvia kattelee.