Ihan nais...
Valko-puna-musta on turvallinen ratkaisu.
Vastakysymys: Mitä nuo kolmiot ja pallo-E -merkinnät konepellissä ovat? Monesti oon nähnyt siellä sun täällä näitä merkkejä. Onko se kissa, vai onko se kala? Ratkaisu?
Mulla o vaan vaimennin mutta se onki hiilikuitua. Tää olis kyllä pitäny tehdä Suzuki Swiftistä tai jostain, meinaan Yoshimura-Suzuki on aika legendaarinen yhdistelmä.
Hyvältä näyttää.
Erityisesti pidän konepellin ja katon ilmanotto&poisto-aukoista.
Tosin konepellissä oleva logo menee hieman tökerön oloisesti noiden konepellin aukkojen päälle.
Harkitsisin logon pienentämistä tai sitten vaihtaisin logon alle ja aukkojen layerit logon päälle.
sen teen. ollaan tos evo kisas eli jos launtaina saat valmiiksi(deadline sunnuntai=ilmoitan v12 ewokille että uusi rassi tulossa,ok?), niin miljuuna pistettä, ja hurlumhei merkki rintaan :) ei vaan saat vaikka kaikki meidän rassit jos haluut,tai lelurahaa.
Northg7 kirjoitti eilen klo 20:15
Vastakysymys: Mitä nuo kolmiot ja pallo-E -merkinnät konepellissä ovat? Monesti oon nähnyt siellä sun täällä näitä merkkejä. Onko se kissa, vai onko se kala? Ratkaisu?
Nehän ovat ns. turvallisuus merkkejä. Esim DTM autoissa on nämä merkit konepellissä ja monissa muissa myös.
E ja kolmio osoittaa lokariin= eli jos olet eurooppalainen,älä tunge päätäsi kisan aikana renkaan ja lokasuojan väliin. näin tulkitsin asian :) jenkit saapi tunkea kaalinsa tuonne vapaasti, eli pitäs kai lisätä US merkki tohon E.n viereen(?)
päivän huonoin
Ja oikeastihan nuo merkit osoittavat ulkoisen päävirtakatkaisijan sijainnin, jotta onnettomuustilanteissa ratavirkailijat/toimitsijat/katsojat voivat lyödä vehkeestä virrat pois.
Heh, jotain hyötyä on tuosta talleilla ja kisoissa pyörimisestä. Ja onhan noissa pienoismallitouhuissakin "muutamaan" otteeseen tullut noita tarroja/dekaaleja laiteltua...
Kommentit 18 kommenttia
mielipiteitä?
Ihan nais... Valko-puna-musta on turvallinen ratkaisu.
Vastakysymys: Mitä nuo kolmiot ja pallo-E -merkinnät konepellissä ovat? Monesti oon nähnyt siellä sun täällä näitä merkkejä. Onko se kissa, vai onko se kala? Ratkaisu?
YOSHIMURAA!!!!!!! Tän 2-pyöräsestä löytyy Full-System ;) BRRRAAAAAAA!!!!!!
Mulla o vaan vaimennin mutta se onki hiilikuitua. Tää olis kyllä pitäny tehdä Suzuki Swiftistä tai jostain, meinaan Yoshimura-Suzuki on aika legendaarinen yhdistelmä.
Hyvältä näyttää. Erityisesti pidän konepellin ja katon ilmanotto&poisto-aukoista.
Tosin konepellissä oleva logo menee hieman tökerön oloisesti noiden konepellin aukkojen päälle. Harkitsisin logon pienentämistä tai sitten vaihtaisin logon alle ja aukkojen layerit logon päälle.
perkele kun en osaa:(
Lähetä mulle ni koitan lauantai-sunnuntai akselilla koittaa jos haluat. Lähetän sen sit takas.
sen teen. ollaan tos evo kisas eli jos launtaina saat valmiiksi(deadline sunnuntai=ilmoitan v12 ewokille että uusi rassi tulossa,ok?), niin miljuuna pistettä, ja hurlumhei merkki rintaan :) ei vaan saat vaikka kaikki meidän rassit jos haluut,tai lelurahaa.
lähetin just..
Northg7 sitä pitäs kysyy evobobberilta. eihän meikä osaa maalata yhtikäs mitään.
Nehän ovat ns. turvallisuus merkkejä. Esim DTM autoissa on nämä merkit konepellissä ja monissa muissa myös.
E ja kolmio osoittaa lokariin= eli jos olet eurooppalainen,älä tunge päätäsi kisan aikana renkaan ja lokasuojan väliin. näin tulkitsin asian :) jenkit saapi tunkea kaalinsa tuonne vapaasti, eli pitäs kai lisätä US merkki tohon E.n viereen(?) päivän huonoin
Ja oikeastihan nuo merkit osoittavat ulkoisen päävirtakatkaisijan sijainnin, jotta onnettomuustilanteissa ratavirkailijat/toimitsijat/katsojat voivat lyödä vehkeestä virrat pois.
tuonen lehto, rauhan kehto, siel ei pärtsää j.j. lehto :)
Kiitokset asiaa tunteville. Yritinkin tuossa aikaisemmin googlailla, mutten tainnut löytää oikeita hakusanoja.
Heh, jotain hyötyä on tuosta talleilla ja kisoissa pyörimisestä. Ja onhan noissa pienoismallitouhuissakin "muutamaan" otteeseen tullut noita tarroja/dekaaleja laiteltua...
ajatko tero itse vai katsojanako tapahtumia seuraat? -jos ajat itse sopiiko udella missä tallissa?
Ihan katsojana tulee oltua touhuissa mukana ja sitten lähinnä jokkisporukoissa talliympyröissä vaihtelevasti.
Ja tänään tuli oltua about 12 tuntia reissussa rallicrossin merkeissä...