Tuolla 4door dori attackiin
Paloautolla on kiva varmaan driftailla :D
Paloautolle ja ambulanssille voi olla käyttöä :D
Eiköhän niillä forza racing clubin driftaus kisoissa joo löydy tarvetta :P
montako lexusta oot tohon käyttäny?
Eikös tuossa neljä oo ;)
mun on just nyt sit sanottava et tää on aika perkeleen oksettava yhdistelmä :D
Ihan helevetin hieno :P
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 7 kommenttia
Paloautolla on kiva varmaan driftailla :D
Paloautolle ja ambulanssille voi olla käyttöä :D
Eiköhän niillä forza racing clubin driftaus kisoissa joo löydy tarvetta :P
montako lexusta oot tohon käyttäny?
Eikös tuossa neljä oo ;)
mun on just nyt sit sanottava et tää on aika perkeleen oksettava yhdistelmä :D
Ihan helevetin hieno :P