Kuvat #953

Mentiin pari mutkaa ihan rinnakkain!


Kommentit 7 kommenttia

ariko

Yllätys, yllätys meikäläinen omalla paikalla taka-alalla seuraamassa tilanetta ;-)

Miqqe

Ite ajoit sinne! :D arikolla on kyllä kieltämättä ihailtava itsehillintä odottaa vain sopivaa iskupaikkaa toisen/toisten takapuskurissa.

Makau

nii ku sä plokkasit mut sinne törkeesti :D epäurheilijamaista käytöstä :D

Miqqe

Sorry, vaikka saatoinki jossai kohtaa keksii vahingoittumattomuus koodin, ni seatin läpi en millään päässy :/

Makau

eihän sille mitään voi jos me kolaroidaan ihan molempien syystä ja mä lennän vittuun ja sä et tunne mitään :D monimutkanen lause :D on se gran turismo muuten paska verrattuna forzaan, mut nyt sellanen kuukausi gt:tä :(((((((( tai siis sen aikaa ku poksi on saksas :D

ariko

[Miqqe kirjoitti eilen klo 16:15

arikolla on kyllä kieltämättä ihailtava itsehillintä odottaa vain sopivaa iskupaikkaa toisen/toisten takapuskurissa.]

Ei ole paljon muuta vaihtoehtoa kun ei ehdi edelle niin on pakko kytätä toisten virheitä :D