eihän sille mitään voi jos me kolaroidaan ihan molempien syystä ja mä lennän vittuun ja sä et tunne mitään :D monimutkanen lause :D on se gran turismo muuten paska verrattuna forzaan, mut nyt sellanen kuukausi gt:tä :(((((((( tai siis sen aikaa ku poksi on saksas :D
Kommentit 7 kommenttia
ja mut tönittii ulos !!! stna :D
Yllätys, yllätys meikäläinen omalla paikalla taka-alalla seuraamassa tilanetta ;-)
Ite ajoit sinne! :D arikolla on kyllä kieltämättä ihailtava itsehillintä odottaa vain sopivaa iskupaikkaa toisen/toisten takapuskurissa.
nii ku sä plokkasit mut sinne törkeesti :D epäurheilijamaista käytöstä :D
Sorry, vaikka saatoinki jossai kohtaa keksii vahingoittumattomuus koodin, ni seatin läpi en millään päässy :/
eihän sille mitään voi jos me kolaroidaan ihan molempien syystä ja mä lennän vittuun ja sä et tunne mitään :D monimutkanen lause :D on se gran turismo muuten paska verrattuna forzaan, mut nyt sellanen kuukausi gt:tä :(((((((( tai siis sen aikaa ku poksi on saksas :D
[Miqqe kirjoitti eilen klo 16:15
arikolla on kyllä kieltämättä ihailtava itsehillintä odottaa vain sopivaa iskupaikkaa toisen/toisten takapuskurissa.]
Ei ole paljon muuta vaihtoehtoa kun ei ehdi edelle niin on pakko kytätä toisten virheitä :D