IL3 16v ^ No mutta jos on tylsää, niin miksipäs ei. Ehtii tutustua maalaamisen saloihin, ennen FM3:n tuloa ja kun se sitten julkaistaan, on jo ainakin perusasiat hallussa?
Arsestaja 16v Ite ajan toisten maalaamilla autoilla.Ei meikäläisen kärsivyydellä ja keskittymisellä jaksa maalata.
Kommentit 6 kommenttia
No, siinähän se odottaa maalaajaansa, kuin tyhjä taulu ;)
LOL joku maalaaminen! :D
^ No mutta jos on tylsää, niin miksipäs ei. Ehtii tutustua maalaamisen saloihin, ennen FM3:n tuloa ja kun se sitten julkaistaan, on jo ainakin perusasiat hallussa?
Juu juu! Siteerasin vaan Nipsua :D
Ite ajan toisten maalaamilla autoilla.Ei meikäläisen kärsivyydellä ja keskittymisellä jaksa maalata.
Tuskimpa jaksaa mitään rojektia enää tässä kakkosessa alottaa.