Kuvat #9593

Audi.____Nyt on jotenkin tylsää.

zapekk

· Forza Motorsport 2


Kommentit 6 kommenttia

IL3

No, siinähän se odottaa maalaajaansa, kuin tyhjä taulu ;)

IL3

^ No mutta jos on tylsää, niin miksipäs ei. Ehtii tutustua maalaamisen saloihin, ennen FM3:n tuloa ja kun se sitten julkaistaan, on jo ainakin perusasiat hallussa?

Arsestaja

Ite ajan toisten maalaamilla autoilla.Ei meikäläisen kärsivyydellä ja keskittymisellä jaksa maalata.

zapekk

Tuskimpa jaksaa mitään rojektia enää tässä kakkosessa alottaa.